فیلم +

نقد و بررسی فیلم

نقد و بررسی فیلم

فیلم +

سعی دارم تجربه شخصی خودم رو در مورد فیلم هایی که دیدم به اشتراک بزارم
تا شما تصمیم بگیرید ارزش داره حجم اینترنت و وقت خودتونو براش حروم کنید یا نه

آخرین مطالب

Passengers ۲۰۱۶

                               


                                    بسم الله الرحمن رحیم

 با سلام به خاطر بارش برف و مدریت فوق العاده سه روز اب و برق و از همه مهم تر اینتر نت نداشتم و تازه امروز این فیلمو دانلود کردم و دیدم.

خیلی خیلی خیلی عالی بود و از الان بگم تو این یک سال اخیر این فیلم جز پنج فیلم خوبی بود که دیدم

داستان جدید و عالی و با بازیگری بازیگر جدید این سال ها والبته محبوب من بازیگر زن هم خیلی خوبه

پایان داستان به راحتی برام قابل پیش بینی نبود ولی اواسط فیلم رو به اخر تونستم حدس بزنم .با این حال فیلم بسیار زیاد تونست منو مجذوب خودش کنه


پیشنهاد میکنم حتما این فیلم رو ببینید.


دانلود


  • فیلم خور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی