فیلم +

نقد و بررسی فیلم

نقد و بررسی فیلم

فیلم +

سعی دارم تجربه شخصی خودم رو در مورد فیلم هایی که دیدم به اشتراک بزارم
تا شما تصمیم بگیرید ارزش داره حجم اینترنت و وقت خودتونو براش حروم کنید یا نه

آخرین مطالب

Billy Lynn’s Long Halftime Walk

                  بسم الله الرحمن رحیم

با سلام لینک دانلود در ادامه مطلب

جدید ترین فیلمی که  دیدم فیلم  Billy Lynn’s Long Halftime Walk  محصول سال 2016 و با بازی افتخاری ون دیزل . پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما ببینید.

فیلم نه داستان داره نه محتوا نه بازیگری نه کاگردانی نه هیچ چیز خاص فقط تنها چییزی که باعث میشه بگم حتما این فیلم رو ببینید اینه که تو این فیلم رفتار مردم و افکار خود سربازان امریکایی رو ببینید.


نکته:

در یک سکانس از فیلم تعدادی از سربازان در حال خاک سپاری یک سرباز امریکایی هستن حتما اون سکانس رو با واقعیت وداع با یک شهد در ایران مقایسه کنیدوتفاوت ها به طور کل از نظر من در دوچیز خلاسه شده 

اول اونها در جنگ شرکت میکنند و شروع کننده جنگ هستند ولی ما در دفاع بودیم چه هشت سال دفاع مقدس چه مدافعان حریم اهل بیت (ع) چه مدافع جان مردم در لباس اتشنشان.

دوم انها واژه مرگ براشون تنها معنی که شاید داشته باشه پایان همه چیز هست پس حتی نمیتونن وژه شهادت رو درک کنند ولی شهادت ارزو و افتخار مردمان پاک سرزمین من است.

دنلود










نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی